FAQ
Często zadawane pytania
Jakie są warunki współpracy z Orplast? Chcę zostać dystrybutorem/rką.
Nieustannie szukamy osób do współpracy. Skontaktuj się z naszym działem handlowym za pośrednictwem poczty elektronicznej: b2b@orplast.pl; bądź telefonicznie +48 690 979 800! Nasz zespół pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Dołącz do nas!
Dlaczego nie widzę cen?
Z naszej Platformy mogą korzystać wyłącznie Przedsiębiorcy. Aby zobaczyć ofertę cenową należy założyć konto poprzez rejestrację oraz weryfikację przez dział handlowy Orplast.
Czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji w sklepie?
Nie, produkty dostępne są tylko dla zarejestrowanych i zweryfikowanych użytkowników.
Jak założyć konto?
Skontaktuj się naszym działem handlowym w celu ustalenia warunki współpracy. Możliwie szybko skontaktujemy się z Tobą w celu weryfikacji i możliwości współpracy.
Jak mogę złożyć zamówienie na platformie?
Wybierz pojemniki, które chcesz zakupić. Produkty sprzedawane są w paczkach a minimum zakupowe to 1200 zł netto. Możesz utworzyć dowolną liczbę koszyków tak aby dostosować zakupy do swoich potrzeb. Po wybraniu asortymentu przejdź do koszyka i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby wybrać sposób dostawy czy formę płatności. W kolejnych krokach możesz potwierdzić i opłacić swoje zamówienie.
Jeśli posiadasz swój formularz zamówień możesz wgrać plik xls, csv w koszyku. Potrzebujesz tylko dwóch kolumn z kodem produktu (np. 04-001) i ilością produktów. UWAGA! wybierz jeden sposób kolekcjonowania produktów, wgrany plik nadpisze ręcznie dodane produkty.
Jak mogę zapłacić za produkt?
Na naszej platformie możesz wybrać różne rodzaje płatności - przelewy24 (przelew automatyczny, blick, paypal, raty on-line) lub przelew tradycyjny z 7 dniowym terminem płatności. W ustalonych przypadkach obowiązują także kredyty kupieckie. Skontaktuj się ze swoim Opiekunem Handlowym bo omówić warunki kredytów.
Ile kosztuje dostawa i jakie są formy dostawy?
Dostawa na terenie Rzeczpospolitej Polski przy minimum zakupowym 1200 zł netto jest bezpłatna. Przy składaniu zamówienia możesz wybrać dostawę w zbiorczych kartonach (mniejsza ilość) bądź na palecie ”luzem” (większa ilość). Zamów produkty na palecie “luzem” a zaoszczędzisz miejsce magazynowe. Dostawy wykonywane są przez firmę kurierską. Możliwy jest także odbiór osobisty - tylko po uprzednim ustaleniu z Opiekunem Handlowym i zaawizowaniu oraz podaniu nr rej. auta odbierającego zamówienie w magazynie.
Adres magazynu do odbiorów osobistych; Log-it - ul. Brzozowa 3, 05-822 Milanówek
Jaki jest termin dostawy?
Standardowy termin dostawy uzależniony jest od dostępności oraz sposobu płatności. Maksymalnie do 7 dni roboczych od daty zarejestrowania wpływu na naszym koncie. Jeśli zamówione towary znajdują się na naszym magazynie maksymalny termin przygotowania i nadania przesyłki to 72 godziny od momentu złożenia zamówienia. W wyjątkowych przypadkach termin ustalany jest indywidualnie.
Na jakich zasadach mogę zwrócić zakupiony produkt?
Prosimy o przemyślane zakupy. Towar zamówiony w relacjach B2B nie podlega zwrotowi ani wymianie!
Na jakich zasadach mogę zareklamować zakupiony produkt?
Możliwe jest złożenie reklamacji dotyczących uszkodzeń (w przypadku, gdy nie było uszkodzeń zewnętrznych przesyłki i opakowanie nie było naruszone) w terminie 7 dni od daty dostawy.
Reklamacja możliwa jest także w przypadku niekompletnych produktów (np. brak pokrywy lub klipsów itp.) w terminie 30 dni od daty dostawy.
Aby zareklamować zakupiony towar należy szczegółowo wypełnić formularz oraz wysłać go na adres Twojego Opiekuna Handlowego bądź b2b@orplast.pl. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. szczegółowy opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno odbywać się na podstawie Formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i powinno zawierać:
a) nazwę/imię i nazwisko klienta;
b) adres siedziby/zamieszkania klienta;
c) przedmiot reklamacji (nazwa produktu, termin i miejsce realizacji itp.);
d) uzasadnienie powodów reklamacji;
e) oczekiwania klienta wobec Sprzedającego;
f) dokumentacja fotograficzna.
Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedającego reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać, po uprzednim uzgodnieniu z Opiekunem Handlowym na adres Orplast, Zakład Produkcyjny Demlin, Demlin 39L, 83-209 Godziszewo z dopiskiem: REKLAMACJA lub poprzez kontakt z Opiekunem Handlowym przypisanym w procesie rejestracji konta na Platformie B2B. Koszty wysyłki leżą po stronie kupującego.
Twoją reklamację, rozpatrzymy w ciągu 30 dni od daty złożenia wniosku.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Zmiana adresu możliwa jest wyłącznie do momentem wysyłki zamówienia. Jeśli masz taką potrzebę pilnie skontaktuj się z Twoim Opiekunem Handlowym.
Czy mogę dokonać zmian w złożonym zamówieniu?
W wyjątkowej sytuacji możliwa jest zmiana zamówienia. Warunki i zakres zmian omów możliwie szybko ze swoim Opiekunem Handlowym.
Wybrałam płatność on-line, ale transakcja nie powiodła się. Jak mogę opłacić moje zamówienie?
Jeżeli za pośrednictwem serwisu płatności online, z nieokreślonych przyczyn, nie zakończysz procesu płatności, w czasie do 30 minut od nieudanej próby, otrzymasz na skrzynkę mailową, automatyczną wiadomość z linkiem do ponowienia płatności. Ponowienie płatności powinno być możliwe poprzez przycisk “Opłać zamówienie”, który znajduje się w treści wysłanej do Ciebie wiadomości przez Przelewy24. Link pozostanie aktywny do 48h. Po upływie tego czasu płatność nie będzie możliwa a zamówienie zostanie anulowane.
Jeśli nie dostałeś maila, nie widzisz przycisku bądź coś poszło nie tak prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Opiekunem Handlowym – omówimy możliwości rozwiązania tej sprawy.
Potrzebuję pomocy w doborze asortymentu, który chcę zamówić. Z kim mogę skontaktować się, żeby uzyskać wszystkie informacje na temat wszystkich rodzajów oferowanych pojemników?
Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z naszym zespołem handlowym. Nasi specjaliści są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Skorzystaj z maila b2b@orplast.pl lub zadzwoń +48 690 976 400.