Regulamin

Prosimy o przemyślane zakupy. Towar zamawiany w relacjach B2B nie podlega zwrotowi ani wymianie!Minimum logistyczne 1200,00 zł brutto

1. Postanowienia wstępne

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie B2B firmy Orplast (zwanym dalej Platformą B2B) prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem: www.b2b.orplast.pl

Sprzedającym jest firma Orplast spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j.           

NIP 5850007675, KRS 0000783999, REGON 190330980. ul. Obodrzyców 42, 81-812 Sopot. Adres do korespondencji: ul. Marynarki Polskiej 73a 80-557 Gdańsk, zwana dalej „Sprzedającym”.

Sprzedający może porozumiewać się ze Klientem za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie w pkt. 4.

Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać korzystając z adresu poczty elektronicznej: sales@orplast.pl, dzwoniąc pod nr tel +48 690 976 400 lub poprzez korespondencję skierowaną na adres korespondencyjny: Orplast spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j., ul. Marynarki Polskiej 73a, 80-557 Gdańsk

Niniejszy Regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców korzystających z Platformy B2B i określa zasady korzystania z Platformy B2B oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Platformy B2B.

2. Definicje

Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a Sprzedający jest usługodawcą w rozumieniu tej ustawy. Niniejszy Regulamin skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców i nie ma zastosowania do konsumentów w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego.

Sklep B2B zwany dalej „Platformą B2B” – serwis internetowy dostępny pod adresem www.b2b.orplast.pl za pośrednictwem, którego Klient może złożyć Zamówienie.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

Klient / Kupujący – Przedsiębiorca, który na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje zamówienia poprzez Platformę B2B.

Sprzedający – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Platformy B2B zasadach określonych w niniejszym Regulaminie tj.; Orplast spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j., NIP 5850007675, KRS 0000783999, REGON 190330980. ul. Obodrzyców 42, 81-812 Sopot. Adres do korespondencji; ul. Marynarki Polskiej 73a 80-557 Gdańsk

Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Platformy B2B.

Towar – rzecz ruchoma, prezentowana na Platformie B2B, której dotyczy Umowa Sprzedaży.

Konto - konto klienta na Platformie B2B, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach złożonych za pośrednictwem Platformy B2B.

Formularz rejestracji - formularz dostępny na Platformie B2B, umożliwiający utworzenie Konta.

Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny na Platformie B2B umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

Koszyk – element oprogramowania Platformy B2B, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Platformy B2B.

Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Platformy B2B), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia Umowy włącznie.

Platforma zakupowa B2B (Platforma B2B) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.b2b.orplast.pl za pośrednictwem, którego Klient może złożyć Zamówienie.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

Opiekun Handlowy - osoba odpowiedzialna za kontakt z Kupującym/Klientem (z ramienia Orplast) 

3. Zasady ogólne

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Platformy B2B dostępnej pod adresem;  www.b2b.orplast.pl

Z Platformy B2B mogą korzystać wyłącznie Przedsiębiorcy!

Sprzedający w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Platformy b2b spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Platformy B2B z infrastrukturą techniczną Klienta.

Przeglądanie asortymentu Platformy B2B nie wymaga zakładania Konta.

Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Platformy B2B możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami pkt 4 Regulaminu.

Warunkiem złożenia Zamówienia na Platformie B2B przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień przed złożeniem Zamówienia.

Platforma B2B pod adresem www.b2b.orplast.pl prowadzi sprzedaż hurtową za pośrednictwem sieci Internet.

Korzystanie z Platformy B2B możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących, minimalnych wymagań technicznych:

·       Internet Explorer w wersji 9 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies

·       Mozilla Firefox w wersji 3.8 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies

·       Google Chrome w wersji 4.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies

·       Safari w wersji 5.1 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies

·       Minimalna rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli,

·       w przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie faktury elektronicznej, wymagane jest oprogramowanie do otwarcia plików PDF, np. Adobe AcrobatReader

Wszystkie Towary oferowane na Platformie B2B www.b2b.orplast.pl są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści zabronionych przez obowiązujące przepisy prawa polskiego i międzynarodowego, w szczególności treści zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, treści pornograficznych, treści związanych z propagowaniem przemocy i nienawiści, treści drastycznych, a także treści powszechnie uznawanych za obraźliwie, naganne moralnie, społecznie niewłaściwe, obrażające uczucia religijne, naruszające prawa autorskie lub prawa innych osób.

Platforma dostępna jest w języku polskim.

4.  Zakładanie Konta na Platformie B2B

Aby założyć Konto na Platformie B2B, należy:

wejść na adres www.b2b.orplast.pl,  kliknąć w prawym górnym rogu opcję „Zaloguj się” a następnie przejść do zakładki „Zarejestruj” i uzupełnić wszystkie dane, tj:

·       nazwa firmy lub imię i nazwisko Klienta;

·       ulica i numer lokalu;

·       kod pocztowy i miejscowość;

·       nr konta bankowego, z którego będą dokonywane płatności;

·       Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);

·       numer Regon 

·       numer rejestrowy BDO;

·       numer telefonu;

·       adres poczty elektronicznej (e-mail) stanowiący jednocześnie login Klienta;

·       zapoznać się z regulaminem Platformy B2B oraz zaakceptować jego postanowienia; 

Po zaakceptowaniu danych przez Sprzedającego oraz ich wprowadzeniu do Systemu teleinformatycznego Platformy B2B na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej zostanie wysłany e-mail potwierdzający utworzenie Konta Klienta na Platformie B2B umożliwiający utworzenie hasła dostępu do Konta Klienta oraz kontakt do Opiekuna Handlowego ze strony Sprzedającego.

Na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej wiadomości e-mail potwierdzającej utworzenie Konta Klienta na Platformie B2B zostanie wysłany Klientowi plik zawierający Regulamin Platformy B2B.

Założenie Konta na Platformie B2B jest darmowe.

Klient zapewnia, że podawane przez niego dane są poprawne.

Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w procesie rejestracji.

Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedającego,w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w pkt 1.

5. Składanie Zamówień

Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Platformy B2B pod adresem: www.b2b.orplast.pl  są cenami netto, podanymi w złotych polskich oraz cenami brutto z uwzględnieniem podatku VAT. Podane ceny obejmują koszty wysyłki.

Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produktu (w tym VAT) z wliczonym kosztem dostawy (w tym opłaty za transport), o której Klient jest informowany na stronach Platformy B2B w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

Zamówienia są przyjmowane przez Platformę B2B www.b2b.orplast.pl.

Minimum logistyczne do realizacji zamówienia wynosi 1200 zł netto.

Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

W celu złożenia Zamówienia należy:

·       zalogować się na Platformie B2B pod adresem www.b2b.orplast.pl ;

·       wybrać Towar będący Przedmiotem Zamówienia, kliknąć przycisk „Dodaj”, a następnie wybrać ilości poszczególnych produktów i kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”;

·       po dodaniu do koszyka pokaże się opcja „Zobacz koszyk”, po kliknięciu w tę opcję strona przekieruje do Zamówienia, w którym należy kliknąć „Wyślij zamówienie”;

·       wybrać sposób dostawy zakupionego Towaru;

·       kliknąć przycisk “Płacę teraz” i wybrać jedną z opcji płatności; Przelewy24, przelew tradycyjny lub kredyt kupiecki (możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Opiekunem Handlowym).

·       opłacić zamówienie.

Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe, w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany, numer telefonu, adres e-mail oraz nr konta bankowego z którego będą dokonywane płatności.

W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.

Ewentualną korektę Zamówienia można dokonać poprzez wysłanie wiadomości e-mail (maksymalnie do 4h po złożeniu zamówienia jednak nie później niż do 17:00 danego dnia roboczego) do Sprzedającego na adres email Opiekuna Handlowego przypisanego w momencie rejestracji konta;

Klient w procesie składania zamówienia otrzyma fakturę proforma, która może zostać przesłana pocztą standardową lub drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktura VAT z załącznikami i faktury VAT korygujące.

Faktura VAT wystawiona zostanie w momencie zaksięgowania płatności realizowaniem wysyłki pod podany adres. W przypadku faktur wysyłanych wyłącznie drogą elektroniczną; 

Działając na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej (Dz. U. 2012 poz. 1528) klient wyraża zgodę na przesyłanie faktur, duplikatów tych faktur oraz ich korekt, w formie elektronicznej przez Orplast spółka z ograniczona odpowiedzialnością sp. j.

Klient zobowiązuję się przyjmować faktury w formie papierowej, w przypadku, gdy przeszkody techniczne lub formalne uniemożliwiają przesłanie faktur drogą elektroniczną.

Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, ze zm.).

W trakcie składania Zamówienia, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją Zamówienia, na zasadach określonych w pkt 11 Regulaminu.

Po złożeniu przez Klienta skutecznego Zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź z Platformy B2B o otrzymaniu Zamówienia.

Rozpoczęcie realizacji Zamówienia następuje w przypadku złożenia przez Klienta Zamówienia – w momencie zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego.

6. Sposoby odbioru Towaru

Klient może otrzymać zakupiony Towar poprzez:

·       dostawę na wskazany przez Klienta adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem firmy kurierskiej; 

·       odbiór osobisty (tylko po uprzednim ustaleniu tego z Opiekunem Handlowym i zaawizowaniu oraz podaniu nr rej. auta odbierającego zamówienie w magazynie Log-It,

 Adres magazynu do odbiorów osobistych; Log-it ul. Brzozowa 3, 05-822 Milanówek (wjazd od ul. Piotra Skargi)

7. Koszty i termin wysyłki

Towar wysyłany jest pod adres wskazany w Formularzu zamówienia, z uwzględnieniem zasad zawartych w pkt 6 niniejszego Regulaminu.

Platforma B2B poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym Formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.

Na terenie Rzeczypospolitej Polskiej Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich:

·       DHL – w przypadku towaru wysyłanego w oddzielnych paczkach i paletach.

·       RABEN – w przypadku towaru spakowanego na palecie/paletach.

Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym Towarze na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy. Do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sprzedającego (zwykle 1-2 dni robocze).

Przy zamówieniu spełniającym minimum logistyczne 1200 zł netto klient nie jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki).

8. Płatności

Na każdy sprzedany Towar wystawiana jest faktura VAT.

Płatność za zamówiony Towar może nastąpić wyłącznie przelewem na konto bankowe Platformy B2B poprzez Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym na konto bankowe nr

31 1750 1325 0000 0000 2916 0438

Dane Sprzedającego potrzebne do zrealizowania przelewu przez Klienta za zakupiony towar:

Nazwa i adres spółki: Orplast spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka jawna, ul. Obodrzyców 42, 81-812 Sopot

9. Zawarcie i wykonanie Umowy Sprzedaży

Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedającym następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na Platformie B2B zgodnie z pkt 5 Regulaminu.

Po złożeniu Zamówienia Sprzedający niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji, zgodnie z pkt 5 powyżej.

Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sprzedającego poprzez przesłanie przez Sprzedającego Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenie Sprzedającego o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedającym.

Realizując płatności przelewem tradycyjnym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie Zamówienie zostanie anulowane.

W przypadku zamówienia Towarów o różnych terminach dostawy:

·       terminem dostawy jest najdłuższy podany termin;

·       W przypadku braków towarów do 20% wartości realizowanego zamówienia, towar zostanie wysłany w dostępnej liczbie wg. dostępności produktowej. Niezrealizowana kwota zostanie zwrócona na konto Klienta w terminie 14 dni od dnia realizacji zamówienia. 

·       W przypadku braków większych niż 20% Opiekun Handlowy skontaktuje się z Kupującym w celu weryfikacji zamówienia

Początek biegu terminu dostawy Towaru do Klienta liczy się w następujący sposób: od dnia następnego po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym podany na stronie.

Dostawa Towaru odbywa się tylko (z uwzględnieniem pkt 6 niniejszego Regulaminu) na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Kwestie dotyczące metod i sposobów dostawy i odbioru zakupionego Towaru przez Klienta zostały uregulowane w pkt 6 Regulaminu.

10. Procedura reklamacji

Produkty oferowane na Platformie B2B są fabrycznie nowe.

Sprzedający jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji z tytułu rękojmi. Okres rękojmi wynosi 1 rok, a w przypadku osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, dokonujących zakupu niezwiązanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale w ramach tej działalności 2 lata.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedającego towaru Klient ma prawo do reklamacji.

Reklamację wynikające z winy przewoźnika należy zgłaszać niezwłocznie przy dostawach oraz w terminach wskazanych poniżej;

Każdy klient w przypadku wykrycia uszkodzeń zewnętrznych przesyłki, w tym naruszenie opakowania ma obowiązek zgłoszenia reklamacji kurierowi przy dostawie, sprawdzenie jakościowe i ilościowe towaru przy kurierze oraz sporządzenie odpowiedniego protokołu.

Jeśli uszkodzenie stwierdzone zostanie po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską.

Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczących uszkodzeń w dostawie (w przypadku, gdy nie było uszkodzeń zewnętrznych przesyłki i opakowanie nie było naruszone) w terminie 7 dni od daty dostawy.

Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczących niekompletnych produktów (np. brak pokrywy lub klipsów itp.) w terminie 30 dni od daty dostawy.

Termin do rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni licząc od dnia zarejestrowania reklamacji do przekazania klientowi informacji o jej akceptacji i rekompensacie lub jej odrzuceniu.

Reklamację należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedającego, określone w pkt 1 niniejszego Regulaminu oraz kontakt z Opiekunem handlowym.

Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. szczegółowy opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedającego reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym;

Zgłoszenie reklamacyjne powinno odbywać się na podstawie Formularza stanowiącego Załącznik nr 1 o niniejszego Regulaminu i powinno zawierać:

a)     nazwę/imię i nazwisko klienta;

b)     adres siedziby/zamieszkania klienta;

c)     przedmiot reklamacji (nazwa produktu, termin i miejsce realizacji itp.);

d)     uzasadnienie powodów reklamacji;

e)     oczekiwania klienta wobec Sprzedającego

f)      dokumentacja fotograficzna

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać, po uprzednim uzgodnieniu z Opiekunem Handlowym na adres Orplast, Zakład Produkcyjny Demlin, Demlin 39L, 83-209 Godziszewo z dopiskiem: REKLAMACJA lub poprzez kontakt z Opiekunem Handlowym przypisanym w procesie rejestracji konta na Platformie B2B. Koszty wysyłki leżą po stronie kupującego.

Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedający naprawi lub wymieni reklamowany Towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego Towaru w przypadku braku dostępności.

Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedającego o wadzie, a w przypadku, gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedającego niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.

11. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klientów Platformy B2B w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 roku, poz. 922 ze zm.) jest Sprzedający.

Sprzedający jest uprawniony do przetwarzania (w tym gromadzenia, utrwalania, przechowywania i wykorzystywania) danych osobowych Klienta w następujących celach:

·       zapewniania obsługi Klienta, w tym zakładania i zarządzenia Kontem Klienta;

·       realizacji Zamówienia, zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży;

·       kontaktowania się z Klientem, poprzez dostępne kanały komunikacji, w tym w celach związanych z realizacją Umowy Sprzedaży, obsługą Klienta;

·       rozpatrywania reklamacji;

·       w celach marketingowych – w przypadku wyrażenia na to przez Klienta zgody.

Dane są przekazywane dobrowolnie.

Sprzedający może przetwarzać w szczególności następujące dane osobowe:

·       imię i nazwisko;

·       nazwa firmy przedsiębiorcy;

·       adres zamieszkania/siedziby lub adres do korespondencji;

·       Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);

·       numer telefonu;

·       adres poczty elektronicznej (e-mail).

Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia Umowy Sprzedaży.

Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji Umów Sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych Towarów do Klienta.

Odbiorcami danych osobowych Klientów Platformy B2B mogą być:

·       w przypadku Klienta, który korzysta w Platformie B2B ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora;

·       w przypadku Klienta, który korzysta w Platformie B2B ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności na Platformie B2B.

·       Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:

·       w trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” Klienci posiadający Konto na Platformie B2B mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu Konta;

·       klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji;

·       Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sprzedającego drugiej stronie treści zawieranej Umowy;

·       utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości e-mail, zgodnie z pkt 9 niniejszego Regulaminu;

·       utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej Umowy Sprzedaży lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu;

·       treść zawieranej Umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Sprzedającego oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.

12. Polityka plików „cookies”

Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Platforma B2B nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach „cookies”.

Pliki „cookies” przeznaczone są do korzystania ze strony Platformy B2B znajdującej się pod adresem www.b2b.orplast.pl. Operator wykorzystuje te pliki do:

·       możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu.

·       dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę.

·       do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.

Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi - ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym Klienta. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Klienta w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenia Klienta.

Użytkownicy Platformy B2B mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików „cookies”. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Przykładowe opcje edytowania w popularnych przeglądarkach:

Mozilla Firefox: www.support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka

Internet Explorer: www.support.microsoft.com/kb/278835/pl

Google Chrome: www.support.google.com/chrome/bin/answer

Operator Platformy B2B informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej Klienta mogą uniemożliwić poprawne działanie Platformy B2B

13. Zmiana Regulaminu

Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.

Klienci posiadający konto na Platformie B2B zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail, na 7 dni roboczych przed wejściem w życie zmian Ww Regulaminie.

O zmianach w zapisach regulaminu platformy B2B wszyscy zarejestrowani Klienci zostaną poinformowani w formie e-mail. W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu, zakupy na Platformie B2B nie będą możliwe, zaś po upływie 14 dni od dnia odmowy przez Klienta zaakceptowania zmian Regulaminu lub po upływie 14 dni od dnia realizacji ostatniego Zamówienia złożonego przed wejściem w życie zmian Regulaminu w przypadku Zamówień będących w realizacji, Sprzedający upoważniony będzie do usunięcia Konta Klienta na Platformie zakupowej.

Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia Konta w każdym czasie.

Zamówienia złożone przez Klienta przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

14. Postanowienia końcowe

Umowy zawierane poprzez Platformę zakupową B2B zawierane są w języku polskim.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).

Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Platformą B2B a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według siedziby Sprzedającego.

Regulamin wchodzi w życie w momencie jego opublikowania na stronie internetowej Platformy B2B Sprzedającego pod adresem: www.b2b.orplast.pl

Data opublikowania regulaminu: 10.11.2022 r.

Wersja regulaminu: 2